cirkusvovve

Troja är så sjukt coolt bra!
sista kursdagen så ska vi ju visa upp ett trix typ.
Troja är yngst av 11 hundar, äldst är den dunderstora leonberger som är 7mån, för gammal egentligen, emn dom hade väl missat eller nått.
men hursomhelst så har jag och Troja tränat in ett helt program :P
Först sätter hon sig vid min vänstra sida, sen går hon slalom mellan mina ben ett par steg frammåt, sen vänder hon sig och hoppar upp på mina knän och ger mig high five!
Hon är så grym.
men sen får vi se hur det går när det är bara störande saker runt om, men i dag kunde hon gå slalom iaf, men hon blir så uppspelt av när andra saker är i närheten.
Men huvudsaken är att jag vet vad hon kan haha, för att vara så liten och bara valp så är hon grymt lättllärd!

nyss åt jag mat med så nu är jag proppmätt... blev kantarellsoppa.
senare tänkte jag äta lite vitlöksphiladephia eller vad det är på kex. värsta lyxlördagen liksom!

Datorn mår verkligen inte så bra, för i går kom jag inte ut på nätet men MSN funkade, i dag är det tvärtom.. lite skumt..
jaja, Doktor rickard kommer imorgon och lagar och skäller :P
Enligt honom skulle jag få dataförbjud MAHAHAH jag slipper betala räkningar :P

vet ni, min lägenhet ser finast ut  utifrån, alltså jag gick och spionerade lite.. bara lite..

HAHA Troja ligger o kramas med sin apa som vi kidnappade hos mormor, lite söt hon är..
damn, ge mig en kamera tomten!!!

Kommentarer
marie säger:

hej Sandra.här är det mycket snö så Anton försvinner i snön. Han gillar att hoppa och springa.

2008-11-22 | 17:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback