Extra jobb och snö

Imorse så snö-haglade det.. värdelöst.. vill ha sol..
men det kommer väl det med..

Skrattade gott åt knasTroja nyss, servade hennes lunch och hackade i en morot, Troja tycker ju om när hon får en hel morot att gnaga på, så då borde hon ju tycka om det i maten med.
men inte denna gång, när jag kollade varför det tog så lång tid att äta upp maten så såg jag att hon sorterade bort morötterna..
Hon tog en mun full, släppte på golvet, åt upp hennes pluppar och lät morötterna ligga kvar på golvet..
Så det blev en del morötter för mig att ta reda på, haha men gulligt såg det ut!

Fick förresten mail från lovisa på hunddagiset i sthlm, vi pratade ju i tfn sen mailade jag info och så om mig själv. hon hade ju redan 2 som jobbade där men nu skrev hon att jag skulle höra av mig när jag flyttat till sthlm så kunde hon nog fixa lite timmar till mig, inte heltid men hon skrev att det kanske kunde bli!

Det vore ju härligt att få jobba med nått man älskar, men endå vill jag tillbaka hit upp i höst så jag kan ta mitt körkort, för det vill jag in te ta i sthlm.. hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback