Poker och bandy

Hej!
I går gick vi upp tidigt för att gå på bandyturnering.
Ricke och hans lag KYK kom 3:a i tuneringen!
fatta vad det lät kul, speciellt när det var en speaker som var skåning!
Det var bra jobbat av dom, var väl klara runt 13 tiden,
På eftermiddagen kom Robin, alex och Douglas hit och så spelade vi Texas Hold'em.

Sen var kvällen slut :D

Gick och la mig vid 12 i natt och vaknade 12 i dag, skönt att sova ut!
Imorrn är det jobb igen, Troja ska med till stallet hon med!
Sen nu på Fredag åker Rickard, inte lika kul, men jag är glad att jag har jobb att ägna mig åt..
men den helgen vet jag inte alls vad jag ska göra =(

Förresten så kollade jag upp domaren som ska döma Troja nästa helg.. Han är rumeniär, tycker dom om kelpieas? ;) hahha

Kommentarer
nizze säger:

rumeniär????????öhhh alien? eller vad är det?

eller är de detta du försöker få fram...rumänier!!



Rumänien är en republik i Östeuropa. Landet gränsar i norr mot Ukraina, i öster till Moldavien och Svarta havet, i söder till Bulgarien, längs med floden Donau, och i väster mot Ungern och Serbien. Rumänien är med sina omkring 22 miljoner innevånare det folkrikaste landet i Balkan (Turkiet frånräknat).



Rumäniens moderna historia har präglas av det kommunistiska styret sedan 1947. År 1989 störtades kommunistregimen i en revolution och Rumänien blev en demokratisk republik. Rumänien är sedan 2007 med i Europeiska unionen. Landet är även medlem av militäralliansen NATO sedan 2004.



google it...så blir fakta iaf i närheten eller så kanske du skulle var mer i skolan.. hahahahahaha

2009-04-19 | 18:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback