Valborg med min älskling

Så var det valborg... fjortisarnas supardag.
Min och Trojas mysdag!
Eller hon kommer bli lite sur på mig senare, för då ska det tvättas, GROVtvättas inför utställningen :)
men nu sover hon som en stock, som vanligt efter stallet!
Annars så kommer jag sitta här vid datorn..
Tycker endå Ricke är en svikare i dag.. grr...
Han LOVADE faktiskt att sitta vid sin dator 50 mil härifrån och hålla mig sällskap, men inte då. din lilla jäkel...
Tur att jag har Troja, fast hon är lite tråkig att sitta och prata med, för hon säger inte så mycket haha

I dag slutade jag redan kl 11.30, men stannade och kollade när Ingrid red sin Amo, grymt fin häst.
Sen satt jag och ingela och pratade i solen vid ridbanan. så skönt att det börjar bli sommar!!
Ingela är riktigt snäll och vettig! Vi har väldigt lika värderingar när det gäller hästar, det är kul!
Gröna gräsmattor börjar så smått komma fram. snabbt går det!

Sen så letade jag duvor med ove, dom jäklarna skiter ju ner hela höskullen!!!
Han sköt 3 st, men sen gick vi och kollade tacker och 7 till har det kommit...
Sen fick tillochmed jag hålla bössan HEHE

Sen körde jag fyrhjuling och körde ut hö till hästarna, dom fick sin lunch och jag höll på och ramla näer jag skulle upp för en slänt, med släp på och allt hehehe. Det där med att hålla jämn gas är väl nått att träna på ;p
Och allt sånt här får jag betalt för ;) lyxigt hihihi


Ne nu ska jag dunka musik, överrösta fåglarna som låter här utanför...


ha en bra valborgs-helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback