Skogen..

I går var vi ute och gick i skogen, vi kikade lite efter svamp men verkade inte finnas några än..
Sen hittade vi en mysig grillplats där vi satt medans Troja hittade stockar att hoppa över, helt galen blev hon haha!
Hon tyckte det var jättekul så vi får masa oss upp till klubben någondag för jag tror nog att agility hindrerna står ute!
Det blir skoj!
kanske madelen vill följa med med Mira.. får höra av mig till henne, har bara inte fått tummen ur röva till att göra det än xD
Hennes kiwi får ju inte hoppa pga skada, men mira får nog!

Här regnar det annars i dag.. pissregn.. :P


I dag behöver vi inte handla heller så dagen kommer spenderas inomhus :)
Hittade värsta kapet på räkor i går, 1 Kg för 20 kr! är ju ingenting!! Så det blev 2 påsar, alltid går det att göra någonting av räkor!

Nu busar ricke och troja här utanför tror jag, tyckte jag hörde Troja :D Hon blir så till sig av bus =)

Kommentarer
Ela säger:

Sheez, vilket fynd på räkorna, hoppas du inte får galna räksjukan lr någe :p Jag har oxå en hund att träna med nu :P En större än Maja, haha en staffe hane, super go :D Brukar låna honom av en granne. Sååå skojigt!

2009-08-21 | 15:03:56
Bloggadress: http://trattsvamp.blogg.se/
nizze säger:

hittar du inte så finns de swampz här



mushroom-dwarfpsilocybecubensis-_thai" rel="nofollow">http://www.magic-mushroom.se/products/detail/?2/magicmushroom-dwarfpsilocybecubensis-_thai

2009-08-21 | 23:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback