And then..

40 min sen förra inlägget så är jag klart! Oh yes!
Håret blir lite lockigt oc h uppsatt! Måste ta med mig hårsprayen till jobbet för när det snöat på håret så är det ju helt förtört sen :P

Var även tvungen att nåla lite xD Mamma sydde ju in min klänning i gårkväll eftersom jag tydligen gått ner i vikt..
Där fick man för att man för en gång hittadet en strl34-klänning.. (Brukar ju bara finnas strl 36 annars)
Så nu är den nog en 32:a, men nu blev boleron lite stor istället,. men med 2 små nålar så sitter allt perfekt nu :P
Men jag kommer inte få av mig sakerna i natt sen men men :D

har även mina örhängen jag fick att Rikard, blev kanon snyggt till mitt halsband och armband..
Hela jag går i lite svart/röd/silver.. det ni =) Nu blir det party like a rockstar :D mohhaha <---Liiite nördigt..

Hoppas det går bra för Troja ikväll.. att inga grannar smäller av några raketer..
Kommer sakna min lilla skrutta!

Nu kommer nog snart mormor och hämtar mig så jag slipper pulsa med klackarna i snön :P





Kommentarer
Kim säger:

H*n tänker nog stanna i magen idag med! Tack detsamma.

2009-12-31 | 11:49:39
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/
nizze säger:

e nog inte grannarna du ska oroa dig för!!!

2009-12-31 | 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback