Goodbye my lover..

Hihi nu har Rickisen fart till El Stockholmo igen ;) Kommer inte tillbaka förrän nästa vecka :(
Men jag överlever det med, är ju end¨å bara jobb som gäller för mig och även om han är ledig i veckan nu så kommer jag inte ha tid för han om han skulle komma till hålan..

I går var vi på middag hos Annika och Jens, käkade smaskig mat och drack gott.
Men jag som jobbat nonstop blev trött redan vid 9-10 så det vart sängen rätt tidigt.
Sov  grymt skönt i en bäddsoffa.. en sån borde alla ha hemma ;O)

Någon som vill följa med mig och titta på luciorna och hästarna?? Jag ska iaf dra med mig Troja runt 15-tiden. Brukar vara mysigt!
Ring mig om nån snällis vill göra mig sällskap ;)


Nu ska jag käka nått !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback