sommarjobbssökande

Jag håller på och söker sommarjobb, eller har iaf blivit lar med mitt CV/Personliga brev.. hatar att skriva sånt..
men men nu är det klart och jag har skickat i väg till Grönan, men sen googlade jag att lönen låg på 62:-
in my ass.....!
så ringer dom upp så svarar jag nej, man kommer inte direkt långt på det liksom, då blir det verkligen ingen utomlandssemester för oss sen, typ åka till Skåneland HAHAHA

Usch inge sugen på att fortsätta söka i natt iaf, det får bli en annan dag.
jag har stora problem med min sömn.. Ricke sussar och jag har råkat väckt honom 1 gång redan, men det gjorde inget sa han..
Jag vill också kunna lägga huvudet på kudden och börja snarka.. :)
Troja har för övrigt tagit efter Rickes snarkande, så hon låter som en mini-motorsåg..
2 motorsågar har jag alltså, nice!

Troja härmar Ricke i ALLT, Ricke gör ett speciellt ljud när han busat med henne och då låter hon likadant, så jäkla söta mina älsklingar är!


I går-natt drömde jag om att jag åkte med Angelina Jolie till BB när hon skulle föda tvillingar, hon var knappt tjock.
Sen på vägen ebställde vi hamburgare och jag var jäätehungrig, men då kom pappa och han var jättehungrig så då gav jag honom min och sa att jag endå inte var hungrig.
Sen bannad jag mig själv i sömnen för att jag alltid tänkte på andra innan mig själv heheh
En pik till mig själv genom drömmen??! Who knows..

nej nu ska jag tvinga mig själv att gå och blunda i sängen, i går somnade jag inte förrän 7 på morgonen...

Godnatt

Kommentarer
nizze säger:

sluta med de där du blandar i tobaken samt dina piller med smiles på så ska du se du kan sova,å troligen ser du inte rosa elefenter unter sänger mer heller....

2009-02-16 | 17:20:31
nizze säger:

oj har du provat dom gröna???

dom bet bra :D

2009-02-16 | 17:22:00
Tallefjanten säger:

Konstigt att det är så kass lön på grönan, känns som varenda sthlms fjortis söker dit för att få ett kul sommarjobb = stort utbud av sommarjobbare = kan sänka lönen bra lågt. Sök något ingen annan vill ha!

2009-02-16 | 18:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback