Struligt..?

I morse var jag till arbetsförmedlingen på möte och tydligen så ska jag inte ha a-kassa längre utan det hela ska gå genom Försäkringskassan, aktivitetsbidrag hette det visst... fattar inte varför men men...
Så nu ska jag gå dit 2 dagar i veckan och så..
jag tycker det känns som ännu mer strul iochmed att a-kassan strular och jag antar att pengarnarna säkert kommer fastna på vägen.. suck suck suck...

ge mig ett jobb tack...


Annars så är det bra, förutom att jag stressar upp mig för pengarna :)
Det är skitafint väder!! jag och ricke gick ute nyss och så tog jag av mig solglasögonen och råkade samtidigt kolla rakt in i solen AJ jag blev typ blind..
Snön reflekterar ju solen så det är riktigt jäkla ljust och fint ute så nu ska jag ta med mig troja på en promenad ner till vattnet..

Det känns som 10+ ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback