1:a dagen på 2009

Nu ska man alltså lära sig skriva -09 när det gäller saker.. brukar ta ett halvår att komma ihåg det :)
Idag kunde jag lika gärna varit bakis som resten av folket, för jag mår lika illa som dom trots ett nyktert nyår.
eller ja, nått glas vin och champagnen drack jag ju.
sen har jag smittat ricke med, han börjar må dåligt..
jag kommer inte alls upp på mornarna.. helt död trots massa sömn..
Så imorse fick jag massage :P

I morgon kommer Emil, rickards Lillebror på besök och stannar helgen, kanske längre :)
dessvärre har vi ingen sovplats men han får ta vår bäddmadrass, schyssta klubben liksom!
Vi ska bowla och så med honom! det blir kul! Han är så cool!

Nej nu ska jag glo dr dolittle 2, såg ju 1:an igår den är rolig.


Ha en bra första dag och håll era nyårslöften!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback