alldeles för kallt..

I dag är det galet kallt... tvi!
Så har vi sprungit massa ärenden på stan i dag med, va in till blommaffären och pratade lite skit sen vidare till thaibuffen *mums* så jäkla billigt, 75:- och så ingår buffe,dricka,kaffe o bullar :P mmm..
Sen till banken för att ricke skulle göra en grej, där hade dom typ 10kassor och endå tog det typ 1 timma....suck proppat med folk..
ja sen innan allt var vi ute i istiden med trojsan med..
kallt kallt..

Nu ligger Ricke o vilar och jag har nött lite risk, alex o kanske dogge kommer hit ikväll och spelar :P lite risk-kär jag blivit :P

Nej nu ska jag göra annat!

nizze det jag menar liksom.. ska jag åka dit på något så vill jag ju ha gjort det med.. surt annars...

Kommentarer
nizze säger:

jo ja såg ju inte vad som hände där inne å de borde inte snuten som stog breve mig heller gjort...

om han inte kan se genom väggen då???

men polisen nu för tiden vet man ju inte med..

dom har väl annan utbildning nu med stålmannen eller nått..........x-ray de seeeenaste!! LOL!!

2009-01-16 | 15:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback