Bakat :)

I dag har jag bakat :)
mockarutor, dom blev sådär..  sen var vi upp till sulan och han var ju typ dyngrak och låg o sov LOL hahaha
jäkal mupp...

sen så i helgen(lördag) har Heimo fest, sen nästa helg så hyr Alex och Ricke lokalen och har födelsedagsest :)
Jag ska baka en jäkla massa tårtor tydligen, för at bjuda på smörgåstårta till alla bli nååågot dyrt!!
innan folket kommer så ska jag,ricke,dogge,alex käka oxfile *MUMS*
Jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa till Ricke.. =/
måste ju snåla på pengarna nu med..hmm..

Tänkte gå till bibblan och posta mina a-kassakort i dag men kollade på klockan nu och såg att den var 01.00
galet vad fort fagen gått..

så nu blir det tv och sova sen!


gODNATt!!



NIZZE DU ÄR RÄDD FÖR MIG mahahhaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback