Bus och knorrande mage

Nu på kvällspromenaden så träffade vi på Rocky en liten kinesisknakenhund, så nu har jag en väääldigt trött Troja här, nu sover hon nog gått hela kvällen..
Min mage knorrar också och jag antar att det är dags för att fixa mat strax. Det blir Wok och så har vi strimlat lite kött och gjort en egen supersmarrig marinad till.. mm.. nu knorrar magen ännu mer ;)

Imorrn ska jag först gå och titta på snowboarden sen på kvällen blir det upp till Heimo som har fest.. ooovanligt haha
Men jag ska vara nykter imorrn och ska fråga om Troja får följa med så jag har en anledning att gå hem tidigt plus att vi får oss en skön promenad, annars blir det bara den där jäkla taxin haha endå tar det bara typ 10-15 min dit upp.. men UPPFÖRSBACKE som fan..
Fastlandet suger ;)

Sen mailar jag med en tjej som jag träffade på tåget för länge sen, hon som hade 2 dvärgpinschrar och som Troja busade med så konduktören blev arg :)
Hon ska para sin ena tik snart och gissa om det kliar i fingrarna(för att inte tala om det ekande hålet i plånboken som sätter stopp för det hela...) HAHA
Nej men det är kul endå att ha nån o maila med bara sådär!


Nej nu ska jag pallra mig in i köket och fixa käket!


Ha en bra kväll!


Förresten, fick mail av Härnösands brukshundklubb nyss, om att dom ska ha en valpkurs, jag la ju in en intresseanm'lan på det innan vi gick hos HK&ÄH , men funderar nästan på att gå denna också, det vore lite kul .. men jag vet itne riktigt..
måste hålla i pengarna plus att jag måste komma ihåg att boka tid hos veterinären för rabiesvaccinering inför passet med..
hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback