Dunderkul i går/Bilder

Hallå i dag är jag bakis haha
hade grymt kul i går, började med att vi inhandlade massor av mat, så sen tilagades det fläskfile o stekt potatis till 7 pers , vi var i festlokalen uppe vid alex, vi käkade o hade det bra sen droppade det in massa folk. var riktigt skoj!
Brottning som underhållning :P
Sen drog vi hem med Troja o lämnade henne för att möta upp alla boys på Svenssons!
Dom hade asdyra drnkar... köpte en tuttifrutti 4cl för 78:-  först visste inte ens bartendern om vad det var i men det blev en god drink endå :P
sen skade vi loss på dansgolvet o sen var alla vi uppe på scenen o röjde!
Hade så grynt kul o det är så kul att alla verkligen dansar! killar liksom.. tillomed hallstaborna var uppe o dansade! haha
Sen efter stängning vid 2 så vandrade vi till Pizza della casa och jag fick VÄRLDENS  största Calzone.. fattar inte hur den gick ner...
efter 2 dagar i klackar så var mina fötter trötta och efter pizzan så försvann alex in på Big Boy för han skulle minsann ha burgare så vi dumpade han där och förklarade vägen hem för Robert o så vandrade vi alla till vårat och sov :P

Här är lite bilder från i fredags:


Ricke röker garre



Ingrid till vänster & Veronica till höger



vonk & jag


Sen här är lite bilder från i går i "festlokalen", lite brottning o allt var det var!


Dogge,Don,Alex,Robin Ö


David, robin H, jonas


Jag & Heimo




Robin Ö, David, Heimo, Eric, jonas och 2 andra som jag inte evt namnet på =)


Sötnosarna


David bryter i brottningen mellan Robin & heimo



Robin vs heimo


Robin vs Heimo



David utser Robin till vinnare


bara hallstafolk på denna bild :P
Alex & Robin Ö i bakgrunden, Don, Dogge, Robert, Ricke



En djup koversation mellan David & Jonas


Heimo


Jag skulle lära Ricke att öppna öl med knogen, han blev skadad :(


Det var allt just nu :P

På återseende :D

Kommentarer
nizze säger:

flytta så långt bara för å fortsätta supa med hallstabor........hur tänkte ni?

2009-01-11 | 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback