Dundersjuk fortfarande :(

usch, hostade ihjäl mig i natt och var helt säker på att halva huset lär ha vaknat...
kändes som lungorna skulle vända sig ut o in och sen var det sånt där äckelslem-smak som ständigt kom upp i halsen... fy fan..
tänkte nästan sprinag till köket o dra i mig vinaren som ligger där för att sova men tillslut måste jag ha somnat iallfall..

I dag har jag bara yft mig ur sängen 2 ggr.. endå är klockan 14.00 och jag vaknade runt 9...
orkar helt enkelt inte.. börjar må illa med.. trodde jag skulle spy nyss...
värdelöst.. vill inte vara sjuk...

På torsdag kommer soffan :) och i helgen ska ju vi gå ut..
men just nu känns det lite avlägset...
fan sitter fortfarande med rickes t-shirt på mig o hans mjukisar hahaha, orkar verkligen inte gå upp härifrån..

Nej nu tror jag nog att jag ska bdda ner mig helt!


Höres!

Kommentarer
mormor säger:

stackars dig jag vet hur det är att hosta.Du får ringa någoh läkare och få hostmedicin så du inte får lunginflammation. jag ringer någon dag så hoppas jag att du är bättre kramar från mormor.

2009-01-06 | 17:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback