födelsedagsbarn!

Nu i februari är det full fart här uppe..
Conny kommer till helgen, då fyller även Alex år på Lördagen,
sen nästa helg fyller ricke år, sen kanske pappa kommer upp i februari, och sen i slutet av månaden bär det av ut till Viksjö för att fira Veronica.

jäkla massa födelsedagar :P

jag vet nästan vad jag ska köpa till alla, eller Ricke är ju svårast att hitta på nått till..


Nej nu ska jag gå och handla snus och hundmat.
hittade förresten en leverantör på stora säckar hundmat som alla hade skrivit bra om(fodret alltså)
när man googla runt och så..
då kostar en 15kg valpfoder typ 449:- sen fri hemleverans..
blir mycket billigare eftersom det bara finns 3kg påsar på Ica och dom kostar 80:.-
Så det vore skönt, så jag beställder hem ett gratis smakprov så får vi se..
fanns lite andra foder också på olika sidor, men dom flesta tyckte om det här iaf.. viltsmak, kyckling, kött, lamm.. ja dom flesta smakerna fanns..

Sen så har vi upptäckt att Troja ÄLSKAR banan.. haha toksöt!


Förresten väckte hon mig imorse(kl13.....)

då hade ricke varit ute med henne och hon flög upp i söngen, krafsa av mig täcket och stack sin iskalla nos emot min kropp hahaha

ja, bra att det är ordning på någon ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback