God kväller

helly, snart kommer Veronica hit så ska vi pimpla vin :P
jag har min rutiga klänning på mig, som egnetligen behövs sy in men ett skärp gör susen..
skulle verkligen behöva en symaskin efetrsom jag är för liten för alla kläder :P haha
jag har trots det sytt upp den - FÖR HAND. men det syns inte.. var iofs länge sen jag sydde upp den.. tog 1 vecka...
Men den är så himla fin... ska knäppa kort på den sen så ni får se...
Just nu smuttar jag på lite vin i väntan på min kompanjon och ricke dunkar musik :D som det ska va liksom ;)
Trojsan rullar omkring under bordet trots att hon blivit för stor för att vara under bordet, hon fastnar...

sen vi sålde ormarna så är det jäkla mörkt här inne... karln har fortfarande inte fått upp lampan i taket då vi måste dra ut propparna så det blir kolsvart och så råååkar vi ju sova till 12 om dagarna, vilket betyder att man inte orkar göra nått sånt förrän typ 16-tiden o då är det mörkt ute HAHA..
ja ni kanske inte fattar :P but i do..

Troja är så söt, för hon KAN hoppa upp i soffan, men hon ställer sig med sina framben i soffan o gnyr.. lite bortskämd att man ska hjälpa henne, men nu får hon ta och hoppa.. :P
Sen så försöker jag lära henne att lägga sig på sin nya (eller den har funnit ett tag utan användning ett tag) en pläd med tassar på, så har jag den på en del av soffan så får hon bara vara där.. för hon hårar så jäkligt.. men hon tycker mer om våran får-pläd så hon ligger mera på den hahaha så söt lilla snuttan,,

nej nu är Vernonica på g.. ska ut me trojs med..

hörs imorrn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback