Godmorgon..

hallå jag är inte bakis i dag men väldigt trött.
tänkte lägga in några bilder från i går men blev inte så många bra hahaha typ halvor av folk hahaha
Iaf så drog vi ut i går, jag oi veronica drog innan dom andra. mötte Jossan och så sen satt vi där, jag drack vatten :P
hade ingen lust till mera öl !
sen kom en väldigt full ricke som jag gick hem o bäddade ner efter ett tag men då tyckte han att man kunde beställa pizza så vi satt här o käkade pizza kl 2 på natten :P





LOOOOL tänkte lägga in bilder, kopplade in kameran osv men så glömde jag lägga ur dom på datorn hahaha
så packade jag ihop o la undan den med. så bilderna kommer nån annan dag

-"Min strumpbyxor är magiska , så därför fryser inte jag"
Jag om att inte frysa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback