Hej då Hallstavik-Igen

Ja nu ska jag strax åka hemmåt. tydligen massa slask hemma så inte så kul kanske..
Så då har jag bara 1 timme bil, 3 timmars tåg och 1 timmes bussresa framför mig :P
Tåg är rätt skönt endå.. iofs så vill jag sitta vid fönstret annars är det ganska jobbigt..
på min hembiljett står det "Fönster salong" vilket betyder både i gången och fönstret? skumt..
jaja, hoppas ingen redan sitter där så jag kan knycka fönsterplatsen ;)

Ska nog försöka få i mig nått att äta innan plus att mormor skulle göra mackor :) så dyrt på tåget..
Sen hade jag fått lön med och den var inte direkt dålig :)
Så snart kommer jag möta söt och lillskit vid bussstationen!! jippie :)


Så jäkla trött jag är med då, somnade inte förrän efter 05.30 i natt.. när mamma gick till jobbet...

kunde inte sova alls.. sen ställde jag klockan på 10 men snoozade fram till typ halv 12 :)


Ha en bra dag!!

"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback