Jäkla dommare..

I dag damp en hel bunt med papper ned i brevlådan..
stod inte så mycket vettigt tycker jag :P
Iofs så tackar jag nämndemännen för dommaren hade lagt in ett papper han med i bunten där han är dum nog att skriva sitt namn hehehe nej då men den jäveln skrev fint varför han tyckte att jag inte borde beviljas samhällstjäbnst utan sitta bakom galler i 2 mån.. den jäkeln... HA rätt åt dig att du inte fick din vilja igenom, skitstövel!

I dag är jag aaaaatrött. Ricke och Alex satt här o drack i går o jag gick o la mig och somnade runt 2, sen vaknade jag av nån gräslig dunkadunka-musik vid 5.40!!!!
shit stackars grannar och stackars mig som delade dom här 25kvm med 2 fullisar på en onsdag...
så då lackade jag ur lite och körde hem alex :P hehe

Så nu är jag dundertrött och har fortfarande sjukt ont i min stackars nacke..
ska försöka få med mig Ricke och Troja till OK för att hämta paket och köpa frimärken senare med..

nej nu ska jag göra annat!
CIAOO

Kommentarer
Anonym säger:

ja tycker dommaren va mesig....dom skulle låst in dig å kastat nyckeln,du är en fara för allmänheten.

å en sån ninja som dig som kickar ass med 3 poliser borde ju inte få gå på gatorna med oss vanliga dödliga... så länge du går på gatorna som en vanlig kvinna kommer lagens män darra i sina uniformer.

you biatch.........;)

2009-01-29 | 21:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback