konstig men rolig

i natt gick vi o la oss runt 4... ooops... haha..
sen drömde jag värsta skumma drömmen, det var liksom spökboll i hela stan.. helt galet!
jag sprang in till Kicks och gömde mig under ett bord där så sköt jag på alla som kom in genom dörren men sen så var jag helt plötsligt längst ner i gallerian  och shoppade ramar på gallerix... sjukt med drömmar :P

nu käkar jag frulle! eller typ knäckebröd med skinka! det är gott det.. Rickis är hos Alex och pluggar...
dom har nått som ser ut som matte men inte är det..
konstiga formlar om hur mycket kyla som tar sig in i ett sånt stort utrymme blabla..
jag får huvudvärk när ricke ens försöker förklara... tolar säger jag bara!

Nej nu väntar soffan och Troja på mig!

Ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback