Kung på Risk

I natt kunde jag inte sova.. låg vaken tills fem, varvade sängen och framför tvn i soffan..
Troja blev lite störd av mig o la sig brevid Ricke i sängen och sov..
Sen när jag verkligen försöka sova så kom jag på mig själv med att ligga o tänka..
Sen imorse 9.30 så tyckte Troja att det var rätt åt mig att jag inte sovit så då började hon dampa omrking , tokan! :)

nu sitter jag här och har spelat massor med RISK som vi laddat ner, Ricke har ju brädspelet men det är roligare att spela fler så vi spelar på datorn mot datorer-gubbar liksom..
Hursomhelst så äger Ricke i spelet med.. ovanligt.. han vinner vad vi än spelar...
så nu sitter jag och över som bara den så att jag kan slå honom sen när han kommer hem! YES!

Skulle behöva tvätta eftersom jag glömt vår tvättid flera gånger nu.. men det är sånt som får tas när orken finns ;)

Irina ringde idag från butiken och hade tappat bort mina bankuppg, och så berättade hon att dom haft inbrott i natt och alla pengar (flera dagskassor) som var inlåsta i kassaskåpet var borta bl.a..
vad är det här för gangsterstad????
Butiken ligger liksom helt öppet i centrum så jag antar att dom tagit källarvägen... dom jäkla svarta fot folket..



NiiilZ: gå och lägg dig XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback