Lite större nu..

Hej!
Nu har Emil åkt hem och det är lite lugnare och större här hemma nu :P
han är rar men barn är alltid barn :)
Troja har också blivit förkyld nu, hon hade ingen feber men är snorig och när hon nyser så är det snor överalllt.. stackar :(
Sen ricke med håller på och blir förkyld.. han som börjar skolan imorrn.. uschans..
När vi var och lämnade Emil vid bussen höll jag på och frysa ihjäl.. endå är det inte många minus.. jäklar så vädret pendlar.. men endå höll jag på och dö.. glömde raggsockorna så tårna kändes som frysta klumpar, tur att jag hade halsduk iallafall, men sen tog jag dom tunna vatnarna dum som jag var....
Nere vid busstation så mötte vi även Robin som kom hem från norrköping, jag undrade vad han hade i en väldigt avlång väska och det var skidor!! så då blev jag påminnd om att jag måste bli frisk nu så jag me kan åka skidor!
Den envisa hostan är ganska lugn under dagen men självklart kommer det alltid lagom på kvällen.. just när man ska till o sova så är den dunder jobbig.. undra varför det alltid är så??
Imorrn hade jag tänkt att tvätta, diska och städa.. eller ricke får ju också hjälpa till ;) hehehe


Mormor: jag tänkte gå till läkarstation om det inte ger med sig efter den här veckan..
Hoppas du är friskare nu. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback