nattugglor ?

Vi borde ändra namnen på dörren till Nattugglor eller nått..
tänkte ju vara duktig och gå o sova typ vid 10, men sen börjar ju Navy CSI på TVn och då går det inte att göra annat än att sitta bänkad framför den... :P
Sen rååkade vi beställa hem cola så nu är man ännu piggare... :) så det kan bli!
Troja har busat massor med oss nu på kvällen, bet mig jävligt hårt i armen haha men är man med i leken får man leken tåla :P Hon börjar bli stor nu, även om hennes sylvassa valptänder är borta!
Sen säger man"försiktigt" och då är det små nafs bara, sen gömmde vi oss under täcket o då blir hon ännu mer tokig! så jäkla söt så morrar hon så coolt. ett litet roligt läte!
Så nu är hon dundertrött , bara ligger o snarkar, hon snarkar som en gris...
Hon är iofs en liten gris, världens sötaste!!! <3 mitt lilla troll!

Nej nu ska jag kolla om det går nått på tvn som vi kan glo på tills vi är trötta!


<3Rickard & Troja <3 Mina trollsockertoppar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback