osocialt är nice ibland :P

I dag har jag varit riktigt osocial.. :P
Bara legat här i soffan och spelat, inte orka göra nått alls..
Jag & Ricke satt upp till typ 4 i natt så jag har varit superseg hela dagen..
Tvättkorgen är smockfull och imorrn bara måste jag tvätta.. usch..
Men nu när dom fixat torktummlaren så slipper jag iaf fylla torkskåpet med strumpor..
vilket leder till att allt annat måste hängas upp i lägenheten..

sen har jag kommit på ännu en grej.. Min nästa lägenhet måste vara som nu, 1/2 trappa upp MAX. det är så himla skönt att slippa trappor.

I natt drömmde jag en helt sjuk dröm. Jag blev jagad av en demon, ni vet en sån där med vingar.
Jag drog runt överallt o gömde mig men då dödade den alla jag kände.
Sen så kastade två poliser ut mig till demonen och jag fick den att bli kär i mig så den inte skulle döda mig hahaha
Så flög vi omrking men sen så lämnade han mig uppe i en mast medans han började diskutera med nån annan där uppe i luften och jag hängde med en arm i masten och var skitförbannad för att han inte lyssna.
Helt sjukt med drömmar!!

Ne nu ska jag ladda ner en grejsimojs och spela lite sen kommer det nog bli sängdags här!
Rickis tycker jag ska vara social så får väl vara det med.. :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback