Partaj och sånt :P

I kväll kommer Veronica till mig så ska vi dricka lite vin och senare gå ut, blir nog Gennys.
det ska bli kul och kameran är laddad så vi ska knäppa massa kort.
synd bara att alla andra fått för sig att festa imorrn ist men vi kör i dag iaf!
Kommer lite hallstapack i natt/kväll med.

sen damp det ner en fin sak i brevlådan i dag med :P
tog bara 24timmar till brevlådan så då blev jag glad!!
hur skön o varm som helst!!


Fin va?
Den var jag värd mitt i min förkylning :P som förresten börjat ge med sig, nu har jag bara en sån där "torr" hosta, men den ger väl sig hoppas jag..


Nej nu ska jag göra annat!!

Kommentarer
kim säger:

den var snygg. Jag me dhar vart förkyld men hostan satt kvar riktigt länge, jobbigt som fan

2009-01-09 | 16:12:49
Bloggadress: http://badmotherfucker.blogg.se/
Johanna säger:

Jättefin kofta vad har du hittat den ? dyr? ha en trevlig helg

2009-01-10 | 17:05:53
Bloggadress: http://levison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback