Pinsamma Hallstavik MAHAHA

Oh my.. läste norrtäljetidning och höll på att smälla av.
Hallsta är verkligen en sjuk by haha, jäkla idioter det finns. så pinsamma..
så pinsamt för alla som bor i samma kommun..



Var förresten ner med troja och tittade på snowboardhopparna , värsta grymt!
Troja skötte sig superbt!! gick vid min sida hela tiden och lyssna superbra! jättebra träning det där.
Snowboard och skidhopparna som tävlade var riktigt bra.
Visste åskådare gnällde över att rampen (där dom tar fart liksom, inte var tllräckligt hög så dom inte fick nån fart, men rampen var lika hög som arbetsförmedlingshuset och det är sjukt högt.
jag tyckte iaf att dom hoppade superhögt och gjorde snygga trix i luften!

Sen blev det alldeles för kallt för mig att stå där så jag gick hem :)

HEJHEJ

Kommentarer
nizze säger:

inget fel på hallsta bara dom fukkona som soc skickar hit.hallsta har blivet en dumpnings plats för alla missanpassade alkisar å pundar fukkon å kriminella dårar i stockholmslän.

å dom kommer ju ut dan efter drogtestet å en timme senare e de race igen.........varvstopps wm

2009-01-31 | 23:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback