RABIAT

hellu again

har suttit och läst igenom alla mina ton av papper nu.. strukit under och skrivit små kommentarer som jag ska ta upp med min advokat när hn nu ringer..
det enda jag måste tänka på är att vara lugn :P för när jag läser deras konstigheter där slutsatsen är: ingen visste vad som hände,
vilket betyder att om jag löekt ninja o utdelat sparkar och slag i samma rum som 3 poliser så ser väl alla vad som händer..
men när jag får panik och blir hysterisk och flaxar omrking när folk försöker hålla i mig och som dessutom inte fattar nått så ser ju ingen vart jag träffar med mitt fladdrande.. hajar ni?
alltså i förhören med dom 3 plus nått polis-vittne som bara var utanför lgh men endå såg han ALLT.. duktig pojke med röntgensyn...
sen så dom andra 3 säger olika saker.. jag emnar om vi är 3 st där inne och jag skulle slå någon i ögat, sparka 1 i magen, knäa en annan i magen, bita 1 i låret osv.. ja "allt gick på ca 20 minuter" LOL vilken jävla NINJA jag är...
47kg och 160 lång.. LOL... jävla miffon..
så less man blir..
men jag får inte vara arg sen men lite svårt att låta bli.. men men.. det går som det går..
inte tänker jag sitta där o låta dom ljuga ihop nått bara...

Förresten kallar vittnespolisen mig för RABIAT i förhöret AHHAHAHA Det mian vänner, DET är STATUS!! *not*
jäkla rabiata miffon kan dom vara själv.. vad tror dom egentligen.. att dom kan låta mina ormar rymma iväg och spärra av lgh.. idioter..
nej krossa farbror blå. nu tycker jag nästan om alla ligister där ute...


/En Bitter Ninja

Kommentarer
nizze säger:

hahahaha joråsåatt.... max fem tio minuter du va där inne....

å de va bara två snutar där inne!!

den tredje kom inte förren ni va ute ju...å när du va ute sparkade du eller slog du INTE nån bara sprattla lite å va lite typ jobbig.

2009-01-15 | 18:02:27
Tallefjanten säger:

Modifiera sanningen is the shit vettu =)

2009-01-15 | 18:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback