Shopping åt Troja

I dag gick jag på promenad som vanligt och gick längs med nybrogatan, där håller dom på att bygga världens jäkla ramper och skit med ställningar och 1000TON snö typ, i morgon ska dom tydligen ha snowboarduppvisning där värsta coolt!

Sen gick vi förbi Arken Zoo, hade tänkt köpa en nytt koppel men köpte även en reflex, så hon syns liksom..
det jag hatar med Arken Zoo är att det nästan aldrig finns några prislappar.. när man kommer till kassan blir man alltid lika ckockad..
nästan 400 spänn!!! usch.. bara att betala... att jag aldrig lär mig fråga efetr priser.. men vill ju inte verka snål..





Nu ska vi strax gå och handla sen ska jag sova så att jag kommer upp tidigt imorr så jag hinner se snwboarduppvisningen, den är kl 10-15..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback