Självmordspromenad

I dag eller typ nyss tog jag o Troja en långpromenad.. eller 1 timma var vi ute , riktigt behagligt väder.. MEN den var
verkligen en självmordspromenad då det är glashalt på vägarna.. började med att gå igenom parken, bara is.. alla gångvägar var det bara hal jäkla is!! ingen sand, inget grus.. suck..
sen genom stan gick ju bra men sen på fastlandet så var trottoarerna glashala och vi fick gå på vägen.. usch..
sen gick vi via vattnet tillbaka och upp genom frisbeeparken upp till stadsarkivet och tillbaka.. fattar inte hur det kunde gå så snabbt endå.. för det var jääkligt halt.. trodde jag skulle ramla hela tiden och Troja skötte sig så himla fint.. drog ingeting..
Men sen så sista backen hem så drog hon in mot trottoaren vilken resulterade i en fin vurpa och en jäkligt ond arm/hand...
har jäkligt ont o jag som har 1000 saker som behövs göras....
hoppas den är bättre imorrn bara för då ska jag ta mig ner till fastlandet på mötet och sen tvätta resten av dagen..
så roligt...' hoppas hon kan svara på 1000 frågor bara.. för jag måste få reda på om jag kan börja söka jobb eller ej.. hatar att bara vara förslappad hemma..
ge mig ett jobb....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback