Trött på att jaga kärringar...

I dag gick jag upp tidigt för att ha mitt "möte" hos kvv...
knatar ner dit, tar egentligen 10min men i dag är det snooorhalt så det tog mig nästan 30min...!!
Ringer när jag är utanför för att ta reda på vart jag ska..
inget svar, en maksin som säger att hon är på nått sammanträde till 11. jag hade tid 10.. ringde typ 9.45...suck...
lämnar ett medelenade om att hon måste ringa upp mig snarast för att jag ska få en ny tid..
inte hört ett piss och klockan är endå 11.30!
Så trött jag blir på att stängidgt behöva jaga dessa kärringar hit o dit..
tycker det är sjukt att dom får glömma tider osv men inte jag..
tur att hon inte ringde upp på direkten dock för jag var på ett kasst jäkla humör när jag vandrade hemmåt..

senare när ricke är klar i skolan så ska vi ner till polisstationen för att kolla på stöldgods, dom ringde o sa att dom fått in typ 100 saker men inga som passade in på några anmälan.
men hon tänkte att vi kunde kolla endå kanske nått som vi inte tänkt på att det saknats..
"vore ju tråkigt att behöva lämna tillbaka det..."
HAHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback