uppdatering :P

Halloj, Emil är ju här så har inte hunnit med att skriva här.
Vi har kollat på bio och filmen hette nått med ""när jorden stod still" och var faktiskt bra!
sen i går var v och bowlade och jagtog mitt egna rekord och slutade på typ 112 eller nått, slog emil med nöd o näppe..
Ricke vann som vanligt...
Måste bara visa de olika stilarna:


1. Proffset-Rickard



2. Fladdrande-Sandra
(observerea att klotet inte rullar så fint som rickes..den studsar mer :)


3: Bending-Emil



Det var kul att bowla även om jag är en dlig förlorare, men jag kom ju ikapp.. :P

I dag är det -15 grader och jag orkar inte stiga ur sngen för jag har legat o hostat halva natten..
jäkla hostan borde ju ge med sig snart.. nu svider den inte diekt som förut men en torr jäkla slem-hosta.. usch...

Till o med Troja tyckte det var för kallt ute idag sa ricke :P

Just det.. ett nytt inlägg kommer senare...
hehehhe.. orkar bara inte infoga mer bilder just nu... :P


A och en sen en dåålig sak... skulle ner till förrådet o hämta täcke till emil, ALLA förråd är uppbrytna.. hos oss hade dom möblerat om totalt... men vad vi kunnat se än är att 1 påse med rickes alla miljarder cdskivor är borta..
Måste ha passat på under julen jävla svartskallar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback