Uppe med tuppen

Tjoho! i dag kom jag upp tidigt, har städat och fixat hela morgon, så duktig jag är..
hatar verkligen att sova bort halva dagen...
I natt låg jag och tänkte på allt krångel i sommar..
ricke vet inte om han får nått på värta eftersom dom inte svarat och jag måste altså söka jobb i sthlm eller sommarjobb då, och jag vet inte vart vi ska bo, vart saker ligger osv.. drygt..
sen MÅSTE jag ha gångavstånd hem till troja å dagarna med...
sen hatar jag att behöva åka tunnelbana hela tiden.. så fort man ska nånstans.. stockholm suger.. jag hatar sthlm...
men jag vill inte sitta här själv hela sommaren heller.. men jag hatar endå sthockhol.. en riktigt skitstad...
Men om allt ordnar sig så ger jag skitstaden en chans över sommaren.. hatar jag den fortfarande lika mycket så skiter jag i att flytta dit helt enkelt..

negativt med sthlm:
-Inga gångavstånd
-inga fina skogar
-allt är dyrt
-Man kan inte gå till nått vatten för där flyter det bara sprutor
-man kan inte gå ut efter 21-22 tiden då blir man mördad
-Typ 90% av alla psykon bor i sthlm..
-det är ingen ide att ta körkort för jag skulle aldrig hitta ut från stan..

ja listan går att göras längre..

vet ni när jag o hanna var inne o handlade förut när vi var små så cycklade det förbi ett psykfall med järnrör och slog alla på gatan, jag o hanna lyckades hoppa åt sidan men en gammal tant framför oss fick järnröret över nacken...

ni ser liksom... jag skulle aldrig kunna jobba sent eller nått... blä.. skitstad..
sen är det bara trångt o bökigt i bajsstaden med...

tacka vet ja mitt underbara vinterland här uppe !!



Hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback