Vacker utsikt

I dag var jag och Trojsan ute på långpromenad. vi gick vägen uppemot skidbacken men sen rakt fram i skogen och POFF så dök världens vackraste utsikt upp, man såg långt ut över en massa berg i fjärran.. så vackert..
så då ville jag inte gå längre eftersom jag inte hade någon kamera :)
Så ska vi alla 3 vandra upp dit i helgen istället och ta med kameran!

Annars så har det inte hänt så mycket här.. Ricke är hemma i dag eftesom han har feber. och jag gör inte så mycket :P
Har sökt jobb idag med, mailat liksom.. så i får se..

Nu ska jag se weeds på tvn och kanske ta något attkäka..
skulle behöva packa ihop min väska inför morgondagen med men det hinns ju imorrn, ska försöka pallra mig upp tidigt..



Syns imorrn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback