En pepparkaka =)

Oj vad dagarna rusar förbi nu.
Jag glömmer att blogga. eller orkar inte helt enkelt.
Det är asvarmt ute och jag har bara varit ute dessa dagar.. har faktiskt blivit BRUN :D
Ricke och Annika var lite oense om vad för färg jag hade fått, om det var brun eller röd.
Men faktiskt så har det röda lagt sig och en brun färg syns WOW.. jag som bara blir röd i vanliga fall!
I dag blir det att sitta ute hos renee. solen är där hela dagarna.. Varmt å skönt!
Troja kolar i värmen typ, så man får vara noga att ta med vatten när man är ute. dels så hon har att dricka och dels att blöta ner henne i..
Hon blir så trött att hon lägger sig när man går.. stackarn..
Gick ner till "häverödagarna" typ 4 stånd och inag personer där HAHA.. lägg ner hela hallsta :P

Nu väntar sol, ricke och häverödal :P
Byebye!

hörs om ett par dagar när jag sitter i Hsand ;)

Kommentarer
nizze säger:

pepparkaka???????? nykoktkräfta e väl mer pasande!

2009-06-01 | 19:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback