Vars ska hon HE mocket?

HAHA norrlänningar kan ju inte snacka! eller så har dom en konstig ordbok :P
För imorse så bad jag 2 tjejer att gå ut och mocka till Nota, så kommer den ena tillbaka och säger;
-Vars ska hon HE mocket?
-VAD????? frågade jag..

Hon upprepade meningen ett par gånger och tillsut fattade jag att HE metyder TÖMMA,,,, HAHAHA
galna norrisar tyckte jag ;)

Vi var klara i stallet runt hal 9, härligt!

Från 10-13 var jag Dommarsekraterare och skrev ner synpunkter på dryssyrekipagen,, det var kallt i ridhuset.. jäkligt kallt hehehe


Så nu är jag klar med mitt "straff" men innan jag gick så sa Ingrid att jag kan rida Molly ett par dagar i veckan, men nu åker jag ju till Hallsta 1 vecka, men sen ska jag till stallet och hjälpa emilio som jag lovat :) och för att ha något att göra om dagarna, då ska Troja hänga på också!!


Nu ska jag vila en timma... godnatt!


Förresten så vaknade jag i natt av en mardröm som handlade om att jag försov mig i dag, så när klcokan plingade kl 6.00 så FLÖG jag upp hehee
så gick jag ut och låste upp cyckeln men sen kom jag på att jag är värdelös på att cyckla så jag låste den istälet och gick :P är ju bar mark ute så skulle vart nica att cyckla men skönt att ut och gå tidigt, var i stallet innan ingrid tillomed!
sen fick jag ju stjuss a mia dom sista metererna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback