Baby..

Nu sitter jag här ensam med blodbönan, lyssnar massa musik och youtubade massa låtar som påminner mig om sötaste Ricke..
Jag saknar dig Baby <3
Ska ju inte dit i dag, blir nog imorrn.. saknar!!
Sen hade token ringt mig imorse från jobbet, jag försökte googla ch enira upp nummret men så tänkte jag att det säkert var nån teleförsäljare som var idiotisk att ringa vid 7 och 9 på morgonen..
Men så ringer jag upp, beredd att slänga på luren men så tyckte jag hörde nått med Värta.. hm..
-vart har jag kommit?
och då var det ju Rickes jobb, men han var inte där just då.. vad ville han så tidigt??

Sen längtar jag till danmark med pojkarna i sommar..
Ska bli grymt kul och massa fest och förhoppningsvis SOL.
Vi ska kolla in stan, gå på Tivoli, kolla hippiestaden, bara hänga och spendera pengar på..öl :P
Hade förresten ett roligt samtal med Alex förut om köpenhamn..
Vi pratade om fall Pelle skulle ta med sin tjej eller inte, han frågade om jag ville ha tjejsällskap..
jag sa att det spelar ingen roll för mig, sen till slut sa han nått i stil  med:
-Ne vi skiter i det blir roligast utan tjejer.
-hallå?? jag då!! jag är tjej!
-ja men du räknas inte

Där försvann det sista av min kvinnlighet
HAHAHAH


Det ska bli så skoj!!

Ne nu ska jag passa på att poppa lite musik och äta godis :D

Kommentarer
marie säger:

Hej Sandra. Jag har klippt Anton . Vi passade på att klippa honom när vi var till veterinären för att klippa klorna på honom. Hon frågade mig om jag ville att hon skulle sätta in ett chip i nacken på Anton som man kunde prova om han blir lugnare så kunde vi kastrera honom. Men det märker vi om 4 veckor

2009-05-23 | 14:53:36
Ela säger:

Haha, blodbönan, då tänker jag på en vanlig böna som blöder :D Läbbigt!

2009-05-23 | 21:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback