Bilder på olycksfågeln
















På dom sista bilderna tar Troja livet av sig genom att jaga bin, vilket resulterat i min olycksfågel har massa bett runt om munnen nu, på underläppen så den svällt och
nyss trodde jag att hon höll på att då, det värdelösaste med Norrland är att ingen veterinär finns på helgerna, ingen jour, ingenting.
jäkla skit just nu.
Men efter att låtit troja snutta på bomull baddat i vatten/socker och hon har fått äta sina favvogodisar så ser det bara ut att göra lite ont..
Jag som lätt får panik över min lilal bebis har ju ringt land och rike, men inte ens strömsholm vill svara på sitt journummer..
Jag ska nog bli veterinär, så ska jag finnas alla helger och allt!
Nu ska jag kolla till baby så hon andas.
Lilla olycksfågel...fattas bara ormbett nu..

/En hönsmamma

Kommentarer
nizze säger:

ja vetrinär kanske skulle va nått..........

då kanske du kan lära dig att bin å getingar sticker med en gadd i bak... inte biter mohahaha

2009-05-02 | 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback