BIR min stjärna!!!

I dag är jag helt överlycklig, min vackra solstråle blev BIr, fick röttband och HP!!

För er som inte vet;
BIR = bäst i rasen
HP= ges till "mycket lovande valp"
RÖTT BAND = 1:a kvalitet!

Så jag är jätteglad, kul att få kritiken också, även om den är på engelska så är den svårt att förstå...
Domaren var ju rumänier :P men jag har snart klurat ut vad det står..


förövrigt så började jag morgonen med att försova mig, denna dag som jag sett så mycket fram emot. jag som inte ens försover mig till jobbet.. GAH:
Fick panik, grät och skrek , hoppade ner i sängen och ville typ dö, men sen tänkte jag att Va fan, skit samma om jag inte hinner, kul om jag skulle hinna.
Så på med kläderna jag lagt fram, in på toa och kollade så att jag inte såg allt för förjävlig och och ropade på Troja.
Sen sprang vi hela vägen nästan, jag var svettig och väl framme så han vi endå lugna ner oss.
Började gå kl 9.15 och var framme ca 9.35
SÅ rekord!!

Framme fick vi nummerlapp, reklamplåster (som hamnade direkt på mina fötter HAHA
sen halstabletter.
Så jag undrar lite nu i efterskott om dom gav det bara till mig? speungit så jag fått blåsor på fgötterna och utan att borsta tänderna :P FULLTRÄFF!

När det var vår tur så var jag ganska nervös, men det gick bra, väldans bra!"
Så fick jag 2 rosetter, ett band och ett HP-plakat.
så det var så himla skoj!"
Att vänta på BIGfinalen var mindre kul, asvarmt, snurrigt och ingen som visste när eller var den skulle vara..
Trojsan började bli trött med.
Så vi åkte ut direkt på den. men det gör inte det minstaste!
Min underbara vovve <3 vad skulle jag göra utan dig??

Så när Trojsan vaknat så ska hon få nått extra gott! massa pussar och kramar.
Men först ska jag nog krypa upp i soffan breve henne. mitt lilla <3


Kameran slutade funka. så bilder kommer när den går i gång, på hennes priser alltså.
Sen så kom en tjej fram och knäppte kort på henne ocjkså som gav mig sin adress till hemsidan som hon skulle lägga ut dom på!


hejhej så länge


Uppdaterat;
här är kritiken, är på eng. så om det är någon som kan översätta så välkommen ;) spec vissa ord!


typical m development, head with good expr.

scissorbite, darkcoloureyes, good backline, body with goodprop, legs; mediumsize bone

fourquaters a bit open, hindquaters well auguated, good colour, good tempr
.

 

Kommentarer
marie säger:

Hej Sandra. Vad duktig Troja var .Jag önskar dej lycka till i fortsättningen om du ska på fler utställningar

2009-05-02 | 17:22:08
Anonym säger:

2009-05-02 | 17:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback