Bugg och sånt där. men inget virus ;)

Alla vet ju att jag absolut inte får ladda hem något.. jag råkar ju bara dra hem virus till datorn, men jag tror endå inte att det är jag som gör det, bara att jag är så lätt att skylla på. eller hur?
Men hursomhelst så har jag hittat ett program som liknar Photoshop, fast det är online. vilket betyder att jag inte laddar hem nått.
men det var inte så kul att fippla med det. för jag fattade inget =)
Så i min brist på annat så börjar jag fixa med moviwmaker, som faktiskt redan finns på datorn, så jag tänkte sätta ihop en film på Troja med masssa kort från att hon var liten tills nu, och lägga in bakgrundsmusik..
Så jag laddar in typ 30-40 kort, skulle precis lägga ner dom där dom ska vara. så ERROR:..
Så nu hatar jag teknik.. jäkla skitprogram liksom...
jag får skaffa mig en hobby som inte går sönder xD
Sen så har jag hittat en härlig sommarlåt med, så den pumpas för fullt i väntarn på bättre tider..
Iofs så ska jag och Trojs gå ner och stirra lite på torget.
Så dom som har tv 8 kan ju zappa över dit kl 19 för då sänder dom direkt från vackarste Härnösand.. <3
Åh vad jag längtar tills imorgon då.
Först lite stress med tiden, men det gör mig ingenting.
7-13 Stallet
hem, duscha och lämna trojs.
14.30 Arbetsförmedlingen och lämna papper och skynda därifrån.
14.55 möta min familj <3

Sen får vi se vad vi hittar på :D

Vill förresten göra en hemsida till Troja, har hittat en billig, lätt och bra webhost, som en kompis har till sina vovvar. men då får man ingen gästbok och det vill jag ha.
Men den kostade 440:-/år. eller 12kr månaden, men som vanligt tillkommer massa annat drawel.
men jag ska höra med henne vad hon tänkt byta till sen.
För Troja behöver en egen sida =) Hon förkänar det <3<3<3
Nu ligger hon och sover, hon sover så djupt att hon snarkar!
vet ni att jag skulle kunna skriva världens längsta inlägg om hur bra min baby är? hahaha

I natt kollade jag på nån kloningsfilm som hette typ 6:e dagen eller nått liknande.
så var det ju om framtiden och så fanns ett företag som hette Repet, där man kunde klona sitt djur när det dog, med alla minnen och trix och allt som hunden kunde.
Men jag skulle nog inte ens göra det om det gick..


Kommentarer
nizze säger:

du är en värre katastrof än windows,som oxå tror den kan massa själv...men som slutar med att man får fixa till så de funkar själv.

samma med dig JA KAN SJÄLV..... klick klick klick..

ojsan va hände??? ja skulle bara!! och så frågar man vad gjorde du??? ja bara tröck ju :)

vad stog de i rutan du tryckte på???? ja de vet ja inte............

Sandra i ett litet nötskal ;) mobbing 3,0 finns inte till windows.

mohahahahaha

2009-05-03 | 18:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback