dålig uppdatering

Sådärja, nu ska här skrivas..
de stunder jag sitter vid datorn så sitter jag och pillar på Trojas egna hemsida.
Ni ska få adressen när den är någorlunda klar.. jag är inte riktigt nöjd med den en!

Annars så har det inte hänt mycket.. åkte från sthlm till hallsta igår..
Troja har fått en sticka eller nått i en fossing tror jag för hon haltar lite då och då, försökte kolla men såg inget..
så vi får se hur det artar sig, annars blir det ingen utställning heller.. men vi får se =)
Har ju inget sällskap till Häverö heller då petra skulle åka med mig, men så krysta hon ut den lilla haha ;)

I dag ska jag gå på promenad upp till mormor!

usch vet inte vad mer jag ska skriva....

får bli en kort uppdatering helt enkelt

Kommentarer
Ela säger:

Vilket datum är häverö? :)

2009-05-16 | 14:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback