En dusch i stockholm

Efter en fantastisk helg i Hallstavik, med timslånga skogspromenader med Troja och Rickard
så sitter jag just nu i Stockholm. I Sundbyberg.
I går när vi kom hit så gick vi på en promenad runt lötsjön, En guidad tur ala Ricke :)
Det var välsigt mysigt för det var mörkt ute och upplyst lite här och var och nästan folktomt runt sjön..
Sen gick vi hem hit och snackade skit typ hela natten. ibland behövs det verkligen.
Så Ricke borde vara jättettrött i dag på jobbet, jag sov ju endå tills 10,00. Då pep klockan.

Det känns helt skumt i dag med, utan Troja.
Känns ungefär som när man brukar ha handväska och sen inte tar med den en dag, ni vet den där känslan att man tappat bort den hela tiden.

I går på bussen så tänkte jag heeela tiden på ur jag skulle kunna rasta Troja nu på morgonen eftersom jag inte har någon portnyckel... haha, så kom jag ju på att hon är hos mormor och morfar!
Där har hon det kanon!

Nu ska jag låta håret torka klart, sen ska jag ringa 2 samtal med.


Vi hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback