Gamer!!

Nu är jag i H-vik igen! Drog hem idag med mensmonstret :P
På Fredag ahr Ricke jobbat klart och kommer hit, sen utställning på lördag.
Skit tråkigt kommer det bli för jag fick PM idag och det är typ inga hundar alls anmälda..
räknade ut att det kommer ta 1 timme totalt för alla att dömas, sen gruppfinalen direkt efter varje,
så det blir snabbt avklarat. skönt endå fall det inte går bra för då är det hem direkt hihi
Och fint väder skulle det vara.
Så efter utställningen ska jag,ricke och troja åka och bada :D

Sen längtar jag faktiskt tills vi åker nästa vecka, för Ricke har köpt en ny Gamerdator! Den kommer nästa vecka!
Så då får jag hans gamla speldator och slipper sitta och spela på bärbara HAHA :D
Gamerfamiljen :P
Men vart vi ska få plats med ett till databord är en annan fråga haha

Men både troja och jag kommer sakna mammas tomt..
Visserligen har vi världens störta gård utanför lägenheten 3 trappsteg ner, men det är en helt annan sak med hus, ha öppen dörr och låta vovven springa ut och in som hon vill.. :(
Ge mig ett hus :P


Bussen hem var rätt skön idag, typ inge folk alls..
dock satt det en dum amstaff och glodde på Troja hela resan och visade tänderna, astöntig :P
Sen la sig troja och sov och jag höll me på att somna.

Ne nu ska jag sörpla kaffe, vänta på att Ricke ska ringa så vi kan bestämma hemdatum och boka.
sen blir det nog att sussa kudden!!


Kommentarer
Ela säger:

Åå, ja vill osså ha en hund att ställa ut, om Troja mystiskt försvinner så är det inte jag som stulit henne, det var någon annan, så du vet :P

2009-05-26 | 10:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback