GRATTIS LILLEBROR

När jag ahdnlade i dag så kom jag på (okej, jag såg det på en skylt)
Att det är den 3/5 i dag! Vilket betyder att min Lillebror Jeff fyller hela16!!
Jäkla unge nu är han byxmyndig och rätt som det är så är han 18 och vuxen ;)
Sen fyller Yoshi 16 i dag med, dom är lika gammla och fyller år på samma dag, Yoshi är en häst :)

Hoppas du får en bra födelsedag jeffen!


En har-tråkigt-lista:

Vad gjorde du för..

...10 år sedan? Då var jag 12 och var säkert i stallet.
... 5 år sedan? Då var jag 17 och åkte moppe till Hallsta med Petra för att köpa snacks! =)
....5 timmar sedan? Då sov jag faktiskt för då var klockan 7-8
... 5 minuter sedan? Kom hem från affären och poppade musik

vad gör du om..
...5 minuter?
Ställer mig och diskar & poppar musik
...5 timmar? väntar på Ashberg&Fylking live vid Torget
...5 år? Har ett fast jobb och ett bra boende, har även noja för att jag är 27 =)
...10 år? Då är jag fan 32.. då har jag åldernoja..

Kuuuuul va!? Nä nu väntar disk och röja loss med Baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback