GSE: Hooligans

Vet ni, den senaste veckan har jag sett filmen Green Street; Hooligans hela 3 gånger!
haha helt galet, men den är lika bra alla gångerna..
Väldigt sorglig på slutet, men sen är jag ju världens blödigaste av mig också.
Men alla som inte sett den borde se den! Tycker iaf jag!

Sen så somnade jag inte förrän sent i natt, typ vid 5, pratade med en full sötnos haha
Sen så ville Troja upp vid typ 6-7.. pep och levde fan.. har man tur somnar hon om men itne den här gången..
Så efetr ett tag så gick jag ner och släppte ut henne, sen upp och försöka sova.. vaknade nån timma senare av att hon fortfarande tyckte att jag skulle g upp.
dags att lära henne klockan, så hon slutar gå efter ljuset.
men NU insann sover hon här på soffan.. skitunge..

Har för övrigt  6 fina blåmärken på min högra arm, ser helt misshandlad ut, Jäkla muppunge Troja som busar och nyps!

Ne nu ska jag käka frukost!


Kommentarer
Ela säger:

NU har jag köpt ultrablondering plus silvershampo, kmr inte mitt ljusbruna hår bli blondt nu, letar jag upp dej och utfärdar ett straff! :D

2009-05-28 | 16:42:21
Ela säger:

försök du, jag kmr att ta mina super huor att sniffa upp dej med :P

2009-05-28 | 19:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback