Häxögonen

I dag bär det av till stockholm och jag har efter lite om och men fixat hundvakt på fredag, eller nej det har jag ju inte.
eller typ.. jaja, det löser sig! men jag tror vi pusslat ihop det hela för fre förmiddag.
men på söndag får äntligen skruttan följa md mig så jag slipper vara ifrån henne <3

men i dag hoppas jag inte möter på tanten med häxögonen...
För när jag väntade på bussen i sthlm i tisdags så började en tant pratade med mig. hennes ögon var läskiga..
ni vet den sär ringen runt självaste ögonfärgen man har, som ska vara svart.. den var vit... creepy.. jag tror hon var häxa.. men snäll häxa...
Hon pratade om att I hallstavik händer inget med i rimbo, ja där är det åtminstonde krogslagsmål HAHA
det lät så himla kul!
Hon skulle vara värst hela tiden, för jag sa att jo, i hallsta har dom ju bara slagsmål som nöje.
men då berättade hon att en vakt hade slagit ner en kille HAHA.. så himla grym!
sen ville hon att jag skulle berätta allt jag visste om dansarna i herräng.. ja.. det var ett snack med häxtanten det..

I dag hoppas jag massar att inga fjortisar sitter bakom mig på bussen.. det klarar jag inte.. dom låter så himla mycket..
men dom borde väl inte slutat skolan kl 13??


ne nu ska jag dricka kaffe och sen göra mig iordning!


tj0hejs

Kommentarer
nizze säger:

ja de va ju roligt utom för han,å hans mamma.

killen ligger på sjukan med hjärnskador,jätte kul!

han kommer nog aldrig bli bra igen,men de va ju jätte kul ;)

2009-05-14 | 14:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback