I like sommar!

Så vart det fint väder, härligt.
Väntar på att Ricke ska komma, men han har inte ens åkt från sthlm än.. så det dröjer..
Har avrit effektiv idag, kastat ut marsvinen + Mini i utehagen. Gjort rent i buren till Mini.
Och nu vet ajg itne vad jag ska göra.. ta en svängom emd Troja kanske..
Så jäkla fint väder och så tråkigt att gå själv.. Tur att Ricke kommer så vi kan gå ut i skogen, jag kan ju inte gå i skogen själv.. går bara vilsen.. alla jäkla stigar..

Imorrn är det utställning.. lusten ligger på 0... men det det är bra att allt går så fort iaf,
Men jag vill ha sovmorgon, har dumt nog vänt på dygnet rejält.. usch.. så det kommer vara grymt jobbigt att gå upp imorrn..
Får se om Ricke, mormor eller Annika kör ner oss..

Nu vill jag ut i solen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback