Ingt mycket att komma med :P

I går fick jag värsta tristressen och drog med mig Troja ut på en Poerwalk i 45 min (då hade jag knatat runt hela hallsta..) förstå hur litet det är haha
I allafall så mötte vi en skummis på kanalrakan, och jag försökte få Troja att se läskig ut, kortade kopplet och sa typ: lugn nu..
försökte få skummisen att tro att hon var farlig hahah
Men den lilla loppan var ju räddare än mig för skummisen, försökte gå in i buskarna och gömma sig..
Tack Troja.. då blev man ju ännu räddare..
Ska skaffa en stor vovve som folk är rädda för, som jag kan ha på mina kvällspromenader :D

I natt drömde jag om att jag fick springa in i en affär och handla hur mycket kläder som helst under en viss tid.
Men jag hittade inga i min storlek. så då blev jag jättelessen :P

Ne nu ska jag käka frulle/lunch och göra mig beredd att springa xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback