jag är bränd!

Oh my vad jag brände mig i går på utställningen, det klias så jag håller på att dö :)
Är helt röd, eller mer rosa.
Var ute och lekte med Troja på gräsmattan nyss och hon kollade lite åt binas hem och så gick hon i en båge förbi ;)
duktig tjej!
jag tycker inte om bin, dom gör så himla ont..

I dag ska jag bara ta det lugnt, dammsuga och ikväll ska jag ner till torget och kolla på Ashberg och Fylking! För dom är här i Härnösand, Ashberg skrev på sin blogg att han vart till här, 1951. rolig fakta va?
I Bittens-huset också HAHA.

Ska nog gå och handla med.

Sen längtar jag MASSOR tills i morgon!
Tråkigt att det är min sista arbetsdag bara, ska köpa någon tårta att ta med!
Men sen kommer Mamma, Mormor och Jeffen!! Längtar massor tills ni kommer!


Kommentarer
nizze säger:

säker på de inte va afrikanska mördar bin???

2009-05-03 | 12:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback