Jobberbjudande..

Hm, fick ett arbetserbjudande i dag, ett mammavikariat from i höst..
Men vet inte riktigt, alls...
Behöver ett jobb, men det här ger inte så bra betalt och jag kommer inte få se mycket av Ricke :(
Men jag sa iaf att i så fall bara tills nästa sommar, sen får hon hitta annan personal..
För vi flyttar ju till sthlm (eller Eslöv) och blir det sthlm så vill jag inte pendla så långt..
Hm.. men jag får tänkta på det ett tag så får vi se i höst hur det blir.. ska fortsätta söka annat men får jag inte tag på nått så tar jag ju detta..

Längtar tills nästa sommar, så slipper man fara och flänga land och rike och vet lite bättre hur framtiden ser ut, just nu vet man ju bara några dagar framöver haha

haha satt och kollade min ställning hso stockholmsbostäder... vissa låg jag bra till på, typ under 20 iaf, men på andra bättre,större och billigare lägenheter så ligger jag på typ plats 150  :P
Bra att Ricke ligger 1:a på typ alla! Han har ju varit medlem i 1000 år :P

Ne nu ska jag invänta regnet, sen önska bort regnet så jag kan ta en promenad upp till Skärsta och kolal DH :D

Kommentarer
Anonym säger:

Kanske inte så bra att skriva ut det här i bloggen vet aldrig vem som läser.



Sen ligger jag inte etta på allt, vart har du fått det ifrån? Har bara typ 4,5års kötid...

2009-05-26 | 21:32:38
Anonym säger:

Vad spelar det för roll om det står i bloggen? Du får väl inte mer kötid för att det står i en blogg :P

2009-05-27 | 06:46:07
Anonym säger:

ehhh om jobbet

2009-05-27 | 14:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback